niedziela, 18 listopada 2012

Wzielo mnie na krótkie wlosy...znowu

Niedziela, jak zawsze i niezmiennie moj najgorszy dzien tygodnia... Ale tez czesto bardzo tworczy ;-)
Ogladalam zdjecia sprzed 3 lat i stwierdzilam ze znow chce krotkie wlosy, bo te moje chudziny wisza smetnie wkolo twarzy.
Zima czesto sprzyja takim moim metamorfozom, ta sina aura za oknem, skora blada, czlowiek wiecznie zmarzniety skulony na sofie pod mieciutkim pledem, czlowiek prosi sie o zmiane!
A tu w tv najlepszy serial wszechczasow czyli Rodzinka.pl i Malgozata Kożuchowska w genialnej roli Natalii Boskiej.. Kurcze, jak ta babeczka wyglada! No swietna! A fryzura? Komu sie nie podoba? Super, nieskomplikowana, nie jakies pracochlonne fale, loki, ktore ja absolutnie uwielbiam..ale u kogos innego, bo nie mam serca meczyc moich wlosow tymi goracymi ustrojstwami.
Wiec... Mam cala noc na przemyslenie, choc juz teraz wiem, ze ...
WZIELO MNIE NA KRÓTKIE WLOSY :-)


Jezeli znajde jutro sensownego fryzjera ( co w Belgii jest naprawde bardzo trudne) napewno pochwale sie moja nowa fryzurka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz